Samochód na łasce mechanika - można inaczej?

czącej sposobów dbania o samochód. Dlatego bardziej specjalistyczne sklepy motoryzacyjne cieszą się ogromną popularnością zwłaszcza pośród nowych kierowców, którzy jeszcze nie potrafią samodzielnie podejmować decyzji odnośnie swoj

Samochód na łasce mechanika - można inaczej?

Sprawdzony sklep motoryzacyjny

Fachowy sklep motoryzacyjny charakteryzuje się tym, że oprócz zrobienia w nim zwykłych zakupów motoryzacyjnych można także skorzystać z porady dotyczącej sposobów dbania o samochód. Dlatego bardziej specjalistyczne sklepy motoryzacyjne cieszą się ogromną popularnością zwłaszcza pośród nowych kierowców, którzy jeszcze nie potrafią samodzielnie podejmować decyzji odnośnie swojego samochodu. Informacje na temat tego, gdzie można znaleźć najbardziej sprawdzony sklep motoryzacyjny otrzymają na stronach internetowych o profilu motoryzacyjnym oraz w gazetach branżowych. Na tej podstawie będą mogli wybrać dla siebie wielousługowy sklep motoryzacyjny, najlepiej dopasowany do ich potrzeb i oczekiwań.


Nadwozie

Nadwozie ? część składowa pojazdu, ustawiona na podwoziu lub służąca do montażu jego elementów. Nadwozie składa się ze struktury nośnej i karoserii (poszycia). Pod względem struktury nośnej pojazdy dzielimy na konstrukcje ramowe (nadwozie nieniosące) i samonośne (samoniosące; bezramowe). Istnieją też konstrukcje pośrednie ? nadwozie półniosące oraz samonośne z ramami częściowymi.

Nadwozie, głównie zaś karoseria, okrywa mechanizmy pojazdu, przedział pasażerski lub towarowy oraz spełnia funkcje estetyczne. W nadwoziach półniosących oraz samonośnych poszycie wraz z szybami może być włączone do przenoszenia obciążeń (poszycie pracujące). Nadwozia ciężarowe i specjalizowane mogą spełniać jedynie funkcje użytkowe.

Nadwozie pojazdów szynowych wraz z karoserią nazywane jest zwykle pudłem.

W budowie nadwozi stosuje się szyby ze szkła bezpiecznego ? hartowane lub warstwowe (klejone; laminowane).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Nadwozie


W 1997 roku Daewoo Lanos

W 1997 roku Daewoo Lanos zastąpił przestarzałą technicznie Nexię zbudowaną na bazie ostatniej generacji Opla Kadetta. Auto uzyskało wewnętrzny kod T-100 oraz handlową nazwę Lanos. Wprowadzony został do sprzedaży od razu w trzech wersjach nadwoziowych: 3-drzwiowy hatchback, 5-drzwiowy hatchback oraz sedan. Do napędu tego pojazdu przewidziano trzy jednostki napędowe 1,4 8V, 1,5 8V oraz 1,6 16V (początkowo na rynku polskim dostępne były silniki 1,5 i 1,6). W roku 1999 wprowadzono do produkcji 16 zaworową wersję silnika 1,5.

W połowie 2000 roku zdecydowano się dokonać pierwszej modernizacji Lanosa, która objęła nadwozie oraz wnętrze pojazdu, poprzez zastosowanie nowego wzoru boczków drzwiowych. W wersji sedan zmiany nadwozia objęły część tylną, która uzyskała nowe lampy oraz pokrywę bagażnika. W wersji hatchback odświeżenie zewnętrznej stylistyki przeprowadzone zostało jedynie poprzez zastosowanie tylnych lamp o przyciemnionych kloszach z odmiany Lanos Sport. Tak zmodernizowany pojazd uzyskał nazwę fabryczną T-150. Wraz z liftingiem Lanos w wersji sedan wycofany został z oferty firmy Daewoo w krajach zachodniej Europy. W 2002 roku postanowiono zakończyć produkcję wszystkich odmian tego modelu w Korei.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Daewoo_Lanos



© 2019 http://informator.suwalki.pl/