Czym jest administracja?
Administracja (łac. administrare ? być pomocnym, obsługiwać, zarządzać, ministrare ? służyć) ? działalność organizatorska realizowana przy pomocy aparatu urzędniczego, obejmująca zakres spraw o charakterze publicznym, regulowana przez ogólne normy prawne. W innym ujęciu może także oznaczać zarządzanie jakimikolwiek sprawami, własnymi (np. gospodarstwem domowym) lub cudzymi (np. czyimś przedsiębiorstwem).
Jako system, administracja stanowi zbiór powiązanych ze sobą i współpracujących instytucji.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Administracja
Jakie czynności są wymagane przy prowadzeniu wirtualnego biura?
Coraz częściej wirtualne biura zaczynają rozszerzać swoją działalność. Chociaż większość przedsiębiorstw oferujących swoje usługi w zakresie prowadzenia działalności biurowej za pośrednictwem Internetu przede wszystkim zajmuje się takimi usługami, jak odbiór poczty przychodzącej czy przechowywanie dokumentów, to jednak nie brakuje też takich, którzy prowadzą bardziej zaawansowane czynności biurowe. Do takich zleceń należy przede wszystkim na przykład rozliczanie finansowe firmy czy załatwianie wszelkich formalności urzędowych. Z takich rozwiązań korzysta coraz więcej firm, które chcą w szybki sposób uporać się z trudnościami właśnie tego typu. Za pomocą wirtualnego biura można otrzymać wsparcie dla firmy również w innych dziedzinach.
Wirtualne biura - historia
Pomysł stworzenia wirtualnego biura pojawił się już w 1994 r. Osobą, która chciała ułatwić funkcjonowanie podmiotów gospodarczych i wpadła na pomysł stworzenia takiego miejsca był Ralph Gregory. Przeprowadził on obserwacje, z których wynikało, że szerokie grono przedsiębiorców nie potrzebuje prowadzenia własnego biura i chce zaoszczędzić koszty. Idea wirtualnego biura zyskała na wartości i już w 1995 roku pojawili się pierwsi klienci. Firma założona przez Ralpha Gregory funkcjonuje do dziś i cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wirtualne_biuro